2009-11-04

Dammat av m&p’s crosstrainer…

...Igen

Jag kan inte förstå varför man köper en crosstrainer om man inte tänkt använda den. Den är ju perfekt här på landet där mörkret inte skingras av gatlysen. Den står där en trappa upp och om man vill kan man tom rikta den så att man kan titta på tv och träna samtidigt, hur smidigt som helst. Dessutom är den perfekt om man har problem med ryggen, höften eller något annat.

Men så fort jag är hemma så blir den ensamma stackaren iaf använd och som jag ser det så är det crosstrainern, träningarna med klubben och min yoga DVD som räddar träningen när gymmen är långt borta och mörkret kommit medan jag fortfarande springer runt och leker dietist.

3 kommentarer:

  1. hänger du med ungdomarna i klubben? eller känner du dig som en gammal fd som kommer på besök? :-)

    SvaraRadera
  2. Jag hänger med i tempo men jag känner mig lite för gammal för att hänga med dem =)

    SvaraRadera
  3. Jag vet att den används för den har gett tydliga resultat. Det har jag sett med egna ögon, minst 5 kilo. Margaretha

    SvaraRadera