2010-01-11

Äntligen vardag!

Bu har jag kommit tillbaka till min håla lite längre norrut och det känns så skönt! Helg, på helg, på helg gör att man kommer ur sina rutiner och allt bara falerar (lite överdrivet, javisst)....

3 veckor kvar i lägenheten innan mor och far kommer för att hjälpa till med städning, lådbärning och uppackning. Ju närmare det kommer dessto bättre känns det, att komma hem till en tom lägenhet kan ibland vara bland det bästa som finns.

Det verkar som att jag klarade idrottsnutritionstentan trots allt, hur jag bar mig åt är en gåta, men vad spelar det för roll?!

I dag kommer Karin och vi ska jobba på projektet inför sista idrottsnutritionsträffen, idag ska uppsatsen mailas in till examinatorn igen, för vad vi hoppas är sista gången!

Nu ska jag ringa bostaden och skriva mig på den nya lgh, sedan ska jag kanske läsa en bok, vem vet? Idag är det även återförening med iksu =)

1 kommentar: