2010-02-03

Middagsgäst

Igår kom Lisa på middag efter ett par telefonsamtal hittade hon fram =) Jag bjöd på pestomarinerade kikärtor med soltorkadetomater och couscous samt broccoli. Till efterrätt bjöds det på chokladcaféet kladdkaka minus glasyren MUMS!!

Idag har jag varit på ännu en föreläsning om marknadsföring, blir mer och mer irriterad på gubben bosse. Ostrukturerad och oinformerad. Nu sitter vi och filar på en ppt presentation till på fredag då vi ska presentera vårt case om Verum. Och ikväll ska jag och Mr K ha SPA kväll med fotvård, ansiktsmask och pälsvård och ev. kloklippning. Ska bli mysigt ska även läsa kap 7 i Jobber och Fahy.

På söndag kommer som sagt mamma och pappa och innan dess måste jag klura ut vart micron ska vara för nu vet jag inte mer än att jag SKA ha en mikro!

Träningen går så där, går på prommisar med K iaf, men inget IKSU då Kent är hemma ensam typ 7h/d och då villjag inte lämna honom nå mer sen....Men fre, lö, sö kanske iaf....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar