2010-06-04

Jag tror att imogon blir en bättre dag...

Ingenting, ingenting i min kalender idag
Inga vänner kvar
23 bor i andra hand och har inge kul borde ta mig ut
stackars mig ingen bryr sig om lilla jag
jag vill höra någon säga mig
att imorn blir en bättre dag

Som i en gammal sång
som spelar på min grammofon
vill höra samma sång
där allt blir bra imorn
Fredagkväll, sitter ensam på en öde perrong
nynnar samma sång
plus tjugotvå
röker fyra cigaretter i rad, inget gör mig glad
orkar inte längre vänta på
att imorn blir en bättre dag

Det är bara repetition, repetition, repetition jämt
för jag gör ingenting i flera dagar
flummar, somnar om och vaknar medan andra går till sängs

Har en bra känsla inför morgondagen, den börjar med ett intervallpass och sedan bör det av mot nya äventyr, tell U all about it later =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar