2010-07-28

ojojoj här i umeå händer det grejer, eller inte!

men, men jag har under veckan som gått varit svinigt sjuk (efter mitt poolparty), cyklat till jobbet i underställ, oavsiktligt stulit tre burkar hundmat på Maxi, vaknat av världens åskoväder, av trötthet nästan strulat med cykeln mitt i stan, blivit bjuden på ö-party och i natt vaknat av världen värk i nacken som liksom stålade upp i huvudet, trots en treo var natten förstörd!

Idag har jag bara hunnit med att gå morgonpromenad och lite utomhus morgon yoga och frulle. Nu ska jag städa lite, sedan rycka upp mig och bjuda kent på en tur till DM, lite tuggben, ryktsaker och en ny pipleksak ska införskaffas.

Nästa vecka ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen och jag tror mig ha löst gåtan om vad som händer i höst....

totalt 4 dagars jobb kvar, jag räknar ner =)

1 kommentar:

  1. själv har jag äckliga utslag i ansiktet, allt är toppen :-)

    SvaraRadera