2010-09-02

Back to reality....

...and it's looking dark!

Nu har jag varit hemma i snart en vecka, skolan har kommit igång, träningen har definitivt kommit igång. Har precis avslutat ett Yoga pass, jag kan behöva komma i kontakt med både kropp, sinne och själ innan jag börjar med dagens jobb sökande.

Idag tänker jag söka jobb på Royal Canin (gbg) och som dietist på kostenheten i Östersund. Vi få se hur det går, jag hoppas lite på Göteborg =) Om det nu skulle skita sig med dessa jobben också, brist på erfarenhet som det heter, har jag ansökt om F-skattsedel och så fort den dyker upp blir det fullt ös medvetslös med mitt lilla företag! Har jag sjuklig tur kanske jag kan hoppas av skolan! Håller tummarna för det =)

Imorgon åker jag tåg hem, STORT! På lördag ska jag och pappa hämta Scott, STORT! Dessutom ska jag plocka svamp med mormor och efter en lite lay-back start kanske läsa ikapp veckan föreläsningar. Finansiering jag fattar ingenting, inte mitt fel, utan en av världens mest opedagogiska lärare. Söka jobb, sen mat, sen kanske lite läsning, sen relax...Zzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar