2010-09-17

Helg igen

och det känns skönt!

har haft en ganska intensiv vecka med mycket skola, mycket träning och mycket företag.
Idag ska vi ha handledning i skolan, sedan ska jag åka hem igen äta lunch, dra ner på banken och öppna konto och fixa VISA i företagets namn, sedan ska jag till nyföretagarcentrum på möte, där jag hoppas få hjälp att fylla i alla blanketter och sånt...

Sedan hämtar jag kent och åker hem hem, där jag kommer att få träffa stora syster. Väl hemma ska jag även scanna och maila lite grejer till försäkringsbolaget så att jag får i alla fall lite pengar för den förlorade lilla rosa... Och hela helgen kommer kent och scott kompott leka =)

Nästa vecka hoppas jag att mitt extra kort till mobilen kommer och då är det bara att börja sälja in mig själv, beställa visitkort och köpa pärmar och andra organisatoriska saker, det finns sjukt många idrottsklubbar, så jag tror att det kommer bli bra!

Nu ska jag duscha och packa innan skolan.....

(ikväll ska jag dricka vin)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar