2010-10-17

worst case scenario

enligt mig är det att allt skiter sig och att jag måste packa mina väskor, åke hem och tillsammans med pröpp bo hemma hos mor och far.

Kanske är det så det blir....För jag har ännu inte hittat någonstans att bo, och har det inte löst sig tills på tisdag med inflyttning senast onsdag morgon, sätter jag mig på flyget och drar! För jag har inte råd att fortsätta som jag gör! Då får jag helt enkelt försöka hitta ett jobb hemma vid istället!

Vem vet, jag kanske kan komma tillbaka, men med längre varsel så att jag hinner fixa boende!

Tro mig när jag säger att jag jobbar på det, men det är verkligen de som lägger ut annonserna som har makten. Idag ska jag lägga ut annonser på lite olika sidor om att jag vill hyra, ska tydligen vara ganska smart har jag läst, så många inte vill lägga ut annonser då trycket är så högt.... Vi får se hur det går =) annars blir det flyg hem på onsdag med övervikt, för det kostar inte så mycket mer, men tiden man sparar är enorm!

Kramar till alla och pussar till Menton!

2 kommentarer:

  1. Mentonmannen hälsar pussar tillbaka. Storasyster (som är klok) skulle ha bett om några dagar på mig att ordna boende, ordna med uthyrning av lägenhet, passning av hund mm mm....

    SvaraRadera
  2. Lilla syster tycker att StoraStora syster ska vara tyst och tänka att allt fixar sig till slut ändå.
    Vad säger de på jobbet då? Kanske kan bo hos någon av dem till du hittat eget?

    SvaraRadera