2011-11-30

Jävla pissväder!!!

Idag har jag varit nere på stan och handlat lite; Foundation + borste, nya blad till filofaxen, linsvätska, body butter, duschcreme, lipbutter, serum, bröllopsklänning, mysbyxor och gummisnoddar. Allt i pissregn!!

Sedan tänkte jag simma på iksu, men det var en skolklass som hade bad, så jag blev helt avtänd på att simma. Åkte i stället hem och packade upp och åt lite lunch. Nu sitter jag vid datorn och planerar om träningen, det blir spinning och sedan yoga i stället i dag. Sist jag skulle gå på Yoga gick det ju sådär....blev lite för yr i bollen efter spinningen för att palla med yoga. Men idag ska jag palla, är väldigt tät och snurrig på mornarna när jag vaknar, tror att det kan vara något på gång.

Igår sprang jag och kent om ni undrar!! I morgon är det Vilodag och på fredag blir det löpning igen.

I övrigt har jag råkat slänga elräkningen, men ett samtal senare är den betald.
Nu ska jag köpa lite presenter innan jag ska ägna mig åt Kent innan jag ska till IKSu igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar