2009-04-06

Och vilken helg sedan

Fredags tog jag äntligen tag i pluggandet inför lördagens omtenta det blev 2,5-3 timmars plugg, sedan kom Nilla och vi jobbade stenhårt med vår redovisning - idag gör vi klart den. Fredag kväll spenderades i soffan med Kent.

Lördagmorgon omtenta och det måste bara ha gått bra, det gick bra tror jag. Jag gick efter 30min och svarade på alla frågor =) Sedan spenderades dagen med Kent och kvällen hos Jill & Co på en fest som jag sent kommer att glömma (bilderna på Facebook visar vilken nivå vi låg på =)) Fick en väldig komplimang: "Du är så sjukt lik Cameron Diaz, det enda som skiljer är hårfärgen" Tack, TACK! Kom hem vid halv 5, väckte Kenta så han fick sova i sängen. Vaknade kl 07 hade tänkt tvätta, men sköt upp det till på onsdag, gick ut med Kent och sov hela dagen i soffan. Det var en tung dagen efter, men det var det värt!

Tog dock tas i mig själv vid halv 7 då Kent och jag vandrade till Nydala för att fira Jill lite till och njuta av hennes och Marinas hemmagjorda sushi, MUMS! Kollade på ca 200 kort från gårdagen =) Kom hem vid halv 11 och gick och la mig. Upp vid halv 3 för att Kent var kissnödig. Väckaren ringde vid 7, men vi snozzade till 7,30. Promenad och sedan frulle, städa lite, nu sitter jag här och förbereder redovisning. Magen har fortfarande lite symtom från lördagen, men det kallas tvivel det där som stör, som en klump imagen och ett konstigt humör...

Idag ska jag ta med mig Kent på Apoteket och köpa avmaskning, sedan ska jag träffa Nilla vid två, tills dess är allt lungt.

Vid fronten inget nytt. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar