2009-04-22

Ojojoj

Nu var det länge sedan jag hördes av sist =)

Ihelgen som var så hade jag en liten förfest här som blev lite större än vad jag hade tänkte, men skoj var det =) Städade när jag kom hem, så det blev sent/tidigt innan sänggående, men värt det när man vaknar dagen efter =)

Hmm...vad mer?

Imåndags blev det kvälls häng med Lisa, som även helgen ska spenderas med. Vi har inga specifika planer än men det ordnar sig =) Jag gjorde även en minicomeback på IKSU, gymmade och spinnade. Så grymt skönt att vara slut i hela kroppen och kul att känna att konditionen fanns där även som jag hade tappat lite i styrka.

Igår hände inte mkt alls faktiskt, heldag i skolan med föreläsningar om hjärtsjuka barn och produktionformation från Nestlé Infant Nutrtion (som inte handlade om deras produkter utan om regelverket som omfattar barnmat). Kom hem trött och därför blev det ingen träning som jag hade tänkt, glömde dock att avboka så nu är kortet spärrat =(

Idag hade jag mitt första klientsamtal i den andra svängen eller vad man ska säga och det gick kanon. Belv lite nervöst när handledaren aldrig dök upp, men jag körde utan henne tills hon tillslut dök upp...

Sedan hem och börja organisera mig i den här nya kursen, betala räkningar, deklarera, dammsuga och torka golven, tvätta, ensamträna kent och vara ute och passa på att njuta av det fina vårväder vi har i Umeå den här veckan B-)

Det som återstår av dagens agenda är: En löprunda och ett yogapass hemma, läsa om hjärtsjukdomarna i boken och om nutritionsstöd till små och prematura barn, vika ihop och lägga undan tvätten, bädda in nya lakan i sängen, sedan bara ta det lugnt och hänga med Kenta.

Nu ska vi äta sedan blir det en lite prommis.

20 238+1 890=22 128kr i avdrag för resor , dubbelt boende och fördyrande omkostnader vilket ger 27 196 kr i skatteåterbäring! ME LIKE =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar