2009-05-03

Fint väder...

...gör att så mycket tid som möjligt spenderas utomhus i solen.

Jag känner inte att det händer så mycket som är nåt speciellt att skriva om.
Det har visserligen varit sista april, spenderades med grillning och sedan hände inte så mycket mer, somnade i sängen med lilla syster. Första maj var jag och Kent uppe halv 7, oförskämt pigga =)

Igår följde jag med Lisa på Intersport för att köpa nya löparskor och när vi ändå var där så köpte jag ett par WCT byxor från adidas (lila med rosa ränder = fräckt) och två tränings tshirtar från Craft =)

Idag så ska Lisa bjuda mig å middag - NAJS!
Har typ gjort allt jag behöver inför mitt nästa klientsamtal, läst lite om bröstmjölk, diskat och även hunnit uppfostra hunden i lite promenadvett =)

Jag ska lägga up lite nya bilder på kenta, för han växer så det knakar, så att alla ni långt bort ifrån kan se hur stor han blitt...

Annars längrar jag till Prag = nya skor och mer malibu =) Har redan paxat päronen som hundvakter.

På tisdag ska Kent vara hos sin dagmatte för första gången, men det kommer nog att gå fin fint!
(Peppar, peppar ta i trä...knack, knack =D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar