2009-05-29

Så mycket, så fort, så lite

Det händer saker hela tiden här i Ume, i helgen är det brännbollsyran och jag och Lisa mfl. ska dra ner vid 17 för att titta på brännboll a la skåne =) Imorgon är det också en fitnesstävling med halvnakna män, jag kommer att sitta/stå på första parkett =)

Nu när det är som finast och när man vill njuta som mest av samvaro med de nära här har man som mest att göra, så typiskt.... Men efter tentan på tisdag, släpper vi allt, nästan, obligatoriskt sem på onsdag hela dagen. Efter det drar vi till Kaiser och grillar =)

Som sagt det är varmt här uppe i norr och min tandlösa hund (han har tappat 2 framtänder på överkäken och det ser inte klokt ut, men söt är han) har upptäckt hur härligt det är att bada, me like!! Vi går ju alltid minst en tur om dan nere vid sjön och nästan varje gång så badar han lite, nu har han vågat simma lite också. Detta betyder att vi har en frivillig som vill sjösätta flotten i år =)

Om en vecka är man hemma hos mama å papa men innan dess så ska det här skyffet städas, jag har gjort en lista med 10 punkter, 4 avklarade six to go.... jag tycker att det är skönt att ha något att göra när man tar en paus från tentaplugget...

Och för en vecka sedan var jag, sonja och kerstin i prag, det var nice! Precis vad jag behövde =) Bilder kan man se på sonjas blogg. Jag har bara 5 minuters rast kvar sedan är det plugg igen....
Jag ska försöka att plugga 8h/dag nu fre, lö, sö och mån för denna tenta vill man inte missa!! Missar man måste man plugga hela sommaren och missar man igen (god forbid) så är det hejdå praktik och examen!!!

Bara två timmars plugg kvar nu, sedan är det fredag!! Ikväll väntar storstädning på balkongen....

Jag vill leva det goda livet, men jag kommer aldrig vara med om det!!!

(Ber om ursäkt för hoppigheten och röran, men mycket att berätta och lite tid...)
Så lite tid går så fort när man har så mycket att göra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar