2008-12-16

Dagen agenda

god morgon...
Idag är ingen rolig morgon, alls!
Igår slutade mitt SIMkort att fungera=mobilen går inte att använda
Jag måste fixa ett nytt och jag har precis insett att jag sparat alla nummer på SIMkortet, så de är borta också :-(
Men, men ska nog lösa sig hoppas jag....

Vilket fall,
var ganska effektiv igår, gjorde klart allt som jag kunde inför jullovet, då menar jag skolwork.
Idag ska vi till dialysen på studiebesök, sedan så ska vi jobba lite på ett grupparbete om obesitas och styra upp hur vi ska fixa njurarbetet som.

Jag har också bestämt att idag ska jag boka tid för att tvätta och kanske städa ikväll när jag kommer hem

Direkt efter skolan tänkte jag besöka IKSU och gymma lite, det var ett tag sedan jag var där men jag hoppas att det går bra ändå. Och när jag ändå är där tänkte jag fixa ett travelpass över jul.

Det sista jag tänkte bocka av idag är lite läsning

Det är min dag, och nu ska jag gå och hitta en lösning på mitt telefonproblem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar