2008-12-15

Uppdrag: Uppryckning

Nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv och bli lite mer effektiv.
Detta innebär att jag ska göra saker i stället för att skjuta allt framför mig.
Jag ska alltså minska på tiden framför dumburken och istället utnyttja den tiden till diverse olika vettigheter. Dessa vettigheter kan vara t.ex. tvätta, städa, plugga, fixa allt som fixas måste inför stundande högtid (julen).
Måste också ta mig i kragen då det gäller träningen, går inte att ligga i soffan en hel dag bara för att, måste bli bättre på att pusha och peppa mig själv, för min skull.....
Jag menar det är inte många veckor kvar nu, dags att växla upp

Idag som en del av mitt nya liv så tog jag sovmorgon och nu har jag varit och tränat, funderar på att spinna ikväll, var länge sedan och jag känner mig grymt laddad.

Nu ska jag snart hoppa i duschen och sedan göra klart min del av grupparbetet till obesitas, sedan om jag hinner innan skolan så tänkte jag titta över journalanteckningsupgiften igen...
Sedan borde jag läsa in mig på alla de avsnitt som jag inte läst än;
endokrinasjd
blodsjd
lkm biverkningar

Ja det är nog vad jag ska försöka hinna idag, men självklart ska jag även kolla på julkalendern :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar