2008-12-18

Snart, snart, snart

Nu är det inte länge kvar till vila och en av årets finaste ting

Idag så hade vi föreläsning om kostbehandling vid njursjukdom, intressant
och efter det så började vi och slutförde vårt grupparbete om proteinreducerad kost till en njurpatient...SKÖNT!!

Nu är det inte mycket kvar innan man kan slappna av, bara en föreläsning imorgon kvar om njursjukdomar. hoppas att den är intressant :-S

Hade velat åka skidor men regnet, plusgraderna drar ned mitt humör, men jag tror att jag ska springa en liten runda istället....

Idag är det min dag att laga mat och jag kommer att bjuda på ungsstekt vit fisk och hemgjorda pommes schatå med rivna morötter

Imorgon är det fredag och då kommer S upp och tänkte då passa på att fixa lite på stan
Systemet
Diskställ
födelsegåva till pappa
marmelad burkar
kanske nått till mig själv eller inte...
Sushi

Sedan på lördag är det tidig morgon och tvätt innan man åker hem till mama och papa

GOD JUL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar