2008-12-16

Nu börjar det ordna upp sig :-)

Det verkar som att allt kommer att ordna sig med SIMkortet iaf, men alla nummer kommer att gå förlorade. Har dock bestämt mig för att se det som en utrensning av nummer som man egentligen inte behöver när allt kommer omkring.

Idag har vi vart på studiebesök och det var inte så spännande och gav inte heller så mycket.....
sedan hade jag och R grupparbete så det är i princip klart, jag ska bara maila min handledare från fältstuiderna några frågor som vi har.
Och njurarbeter har vi bestämt att alla ska titta på individuellt och sedan ska vi börja efter njurföreläsningen på torsdag, så vi får lite mer på fötterna

Efter skolan var jag och gymmade och skaffade ett travellpass så att jag kan träna även under juletider =)

Imorgon blir en ledig dag som ska ägnas åt
- läsning
- njurarb.
- strykning
- träning
- städning imån av tid

Borde egentligen börja läsa redan nu, men väntar nog till efter maten, jag hör hur det är på gång inne i köket. Mmmmm...

Nu gäller det bara att försöka få iordning på alla nummer och hålla ut innan det nya kortet kommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar