2009-01-06

Vardag och verklighet

Nu är man uppe i Umeå igen och idag har det snöat, lagom till julen är slut.
Har kollat i H&M katalogen lite och känner ett sug efter lite nya kläder.
Kom upp hit igår och konstaterade då att mina blommor var döda. RIP.
Men jag har fortfarnade inte kastat dem, utan de står kvar i fönstret, men jag ska sen...
Nu måste jag alltså köpa lite nya flowers, köpte nya gardiner igår, så nu vill jag byta....

Vad har hänt under jul och nyår då?
Jo, jag har spenderat mycket tid framför TV (tour de ski och SATC) har även åkt lite skidor och haft socialt umgänge med vänner och familj. Vart på BodaBorg med mina kusiner, vilket var roligt och frustrerande!

Igår åkte jag upp med min mamma och min moster. Också köpte jag valla för fösta gången i mitt liv, ska försöka valla på riktigt inte bara tejp och spray :-S
Sedan packade jag upp alla sakor jag hade med mig upp, sedan åt jag än en gång under denna ledighet väldigt onyttig mat. Men nu är det slut på sånt, måste hitta formen igen..
Lämnade sedan moster på flyget och blev dumpad av mamma innan hon åkte hem...

Idag har jag kollat lite vad man ska kunna inför tentan nästa vecka, plugga ska jag börja med imorgon tänkte jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar