2009-01-11

Helgen som gått

I fredags så åts det sushi och tjejsnackades med några från klassen, finns inte så mycket att säga om det.
I går var min Lisadag. Först på morgonen så var jag och spinnade och sedan gymmade jag lite rygg, när jag kom hem så ringde Lisa och ville att vi skulle ut på promenad och det gjorde vi.
Efter promenaden så gick vi och handlade det vi skulle laga till middag, sedan fick jag två lisafria timmar, innan det var dags att laga maten.
Färskostspäckad kyckling med spenatpasta och en liten sallad.
När vi var mätta och belåtna drog vi oss ned mot staden och såg på Allt Flyter, den var rätt bra, men inte så att man vill se den om och om igen...
När filmen var slut och alla Lisas popcorn på golvet, så drog vi hem till mig där en kladdis väntade. Tack Sofia!.

Idag har jag inte gjort så mycket, pluggat men bara ytterst lite, det är ju faktiskt söndag...
sett på TV- Vinterstudion- och där hände det saker, tänker inte gå in på det.
Men idag har jag också bokat en resa till Prag till våren =) Ska bli skoj och billigt var det 8000 för tre pers inkl. hotell.

Nu har jag vallaväckat mina skidor och insett att det blir skate idag pga det töiga vädret, men det går fint det med. Har precis lagat lite mat, så ska inte ut riktigt än...

Har en lista på saker som jag måste göra nästa vecka:
- STÄDA! - ser för jävligt ut på mine zimmer
- PLUGGA! - har ju faktiskt tenta på fredag
- RINGA och boka tid för mitt klientsamtal- är lite nervös, men det kommer att gå galant!

Sonja - efter träningen idag så ska jag uppdatera. Lovar!

1 kommentar: