2009-01-28

Tiden går

Nu är det inte så länge kvar till Vasaloppet och jag har varit sjuk i en vecka nu med hosta, nysningar, snuva och kanske lite feber (kollade inte).

Detta har gett mig en vecka utan träning och det har gett mig precis den motivation som jag behövde, en spark i baken helt enkelt! Igår körde jag ett två timmars pass och det gick rätt bra, orken fanns där men snabbheten fattades.

Körde idag på morgon också, bra att passa på innan det blir så mycket folk, milen går att åka nu vilket också är ett plus, då det lätt blir lite tradigt annars...

Nu sitter jag och ska skriva ett utkast till ett "konferensabstrakt" och jag vet inte vad man ska skriva eller hur, så känner för att lägga ner hela skiten och gå till gymmet i stället.

Jag har ju en plan att jag ska köra minst två timmar om dagen för att ta igen det jag tappat förra veckan, men får inte köra för hårt, för då kanske man blir sjuk igen....

Ihelgen så blir det sollan för hela slanten och Järnforan på söndag, vilket påminner mig om att jag måste ringa till J och passa på festen till helgen =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar