2009-01-14

Tentaplugg

Nu är det onsdag och jag tänker ägna hela denna dag och njursjukdomar och kost vid njursjukdomar, skoj skoj...

Sedan är det ju onsdag= expressendag. Idag är det Kina =)

På fredag är det tenta och sedan kommer många i klassen att sluta, eftersom de inte kommer in på programmet :´(
Så på lördag är det stort party, men jag kan inte gå trots att jag är ledig, då lillasyster ska ha en förlovningsmiddag. Känner mig kluven, men det är nog inte sista gången som man kommer att skåla med dessa sköna damer =)

Har inte så mycket att skriva, då jag sitter hemma hela dagarna med näsan i böcker odyl.
Men har ju varit ute lite grann för att åka till IKSU. Måndag så var det Core och Punch Out som gällde och igår var jag och Jesper och gymmade. Idag ska jag nog försöka mig på att valla lite igen och staka lite grann, det blir nog bra...

Har också bestämt mig för att slänga bort mina döda blommor, men ska inte köpa några nya förrän till våren och då vill jag ha en orkidé, för det är ännu mer vuxet och väldigt fint!

Nej, nu är rasten slut och jag ska lära mig allt om PRK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar