2009-01-16

I väntans tider

Har skrivit tenta idag och känner mig mer och mer säker på att det blir omtenta på en del iaf, men den andra ska jag ha klarat. Tror att det vore bra för mig med en omtenta så att jag får lite eld i baken och inser att man faktiskt måste lägga manken till och verkligen försöka att lära sig det här. Det är ju trots allt det här som jag vill jobba med!

Så nu återstår bara tre veckors väntan på resultatet...
Det är över 20 grader kallt ute och jag sitter inne och väntar på att Jesper ska komma hem så att vi kan dra oss söder ut snart, inte för att det är någon brådska nästa buss går ju inte förrän 2015, så jag är hemma tidigast 2140..Jippi...
Om det inte hade varit för att vi ska åka samma skjuts så hade jag kunnat varit hemma för länge sedan! Jag gillar inte att bara vänta utan att ha något att göra, är ju skittråkigt!

Jag skulle kunna gå och hämta ett paket som mamma beställt i mitt namn, men jag anser att det är för kallt för att vara ute i onödan, så jag gör det nog nästa vecka.

Och nu när jag till och med har bloggat så har jag verkligen INGET att göra =(

1 kommentar:

  1. Du kan träna, se på tv, baka något, plugga för nästa kurs????

    SvaraRadera