2009-01-21

Ut ur den grå bubblan och in ett rosarött skimmer

Inspirerad av SATC tjejerna som alltid har en massa skojs på gång så tänkte jag att jag måste bryta vardagens gråa tristess mot en tillvaro som är lite mer rosaröd och skimmrande.

Riktigt hur detta ska gå till vet jag inte riktigt, men jag ska fundera på det. Har en idé om att jag ska krama folk lite mer, ett sätt att få lite lovee...
Sedan tänker jag att jag på något sätt måste hitta en ny miljö och träffa lite nya människor, eller nått. Ska börja med att krama folk, sen får vi se vad som händer....
Har också en känsla att jag är dålig på att höra av mig till folk, måste bli mer social. Det kanske är nyckeln?

Idag när jag vaknade så kände jag mig lite tung i huvudet och lite tjock i halsen, trodde att det var en sådan morgon tjocka som skulle släppa, men det har fortfarande inte släpt och därför överväger jag att ta mig en vilodag, för jag har inte tid att bli sjuk!

Var i skolan idag helt meningslöst, orkar inte gå in på det men vi måste göra samma sak imorgon på grund av klantiga lärare som flummar hit och dit och inte kan ta ett beslut! Känns tröttsamt, men vad göra?

Jesper fyller 22 idag, så det blir tårta och pizza och ingen träning som det känns nu = +2kg

1 kommentar:

  1. Nu har jag hjälpt dig att börja med att ge dig en kram :-D

    SvaraRadera