2009-02-02

Första...

...tunga belastningen på kroppen efter förkylningen och det gick inte helt smärtfritt. Nu snackar vi alltså om helgen Järnfora. Det var kallt, det blåste och jag frös, inte bara om händer och fötter utom också om kinder, haka, läppar, näsa och inte minst lungor!

Allt gick hyffsat bra första halvan, sedan sade min otränade kropp stopp och jag fick gå på järnvilja de sista 2 milen, men i mål kom vi; min hjärna och min orkeslösa kropp. Tiden och placeringen var det inge större fel på, men den känslan som jag hade i kroppen är inte den känslan jag vill ha efter 2 mil på vasan...

Annars väntar en tuff vecka med 9-16,30 dagar hela veckan pga grupparbetan i multipla olika grupper och sedan gäller det att orka med denna där träningen också, känner inte att jag riktigt ligger i fas än....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar