2009-02-09

Måndag

Måndag morgon och jag sitter och pluggar lite på kirugi i över GI-området, väldigt intressant!

Nu har det alltså varit helg, kanske ska berätta lite om den.
FREDAG: Ingen skola, men ändå morgonspinning sedan gym på det. På gymmet kom jag av någon outgrundelig anledning på att jag skulle köra utfall med vikter, vilket resulterade i en GRYM träningsvärk i rumpestumpen... Sedan på eftermiddagen åkte jag lite skidor, men kroppen kändes lite schleten. Sedan hade jag en kväll med mig som enda sällskap, ganska skönt faktiskt. Jag bakade misslyckade muffins, tror att det var för lite bakpulver då de i princip inte jäste alls! Men goda var dem =) Somnade framför Jönssonligan kl 22 30. ZZzzzzz

LÖRDAG: Tvättade kläder och det var på tiden, sedan fick jag för mig att jag skulle ta mina lurviga och dra ned på stan. Vädret gjorde att det blev buss. Väl där så köpte jag först lite nya underwear (var på tiden) och då något så vuxet som matchande BH och panties (vuxenpoäng). När jag kom hem så passade jag på att slänga bort lite gammalt krafs... Sedan köpte jag gudomliga skor på Bianco och en ganska trevlig lite klänning på H&M. Sedan buss hem, liten snabb städning sedan dusch och fix och trix innan promenad till K för att förfesta innan sittningen.

Taxi till sittning och en trevlig kväll (dock världens sämsta DJ!!!), gick hem 23 10 och var i säng kl 00. Duktig flicka!

SÖNDAG: -15 grader, snö och blåsväder och jag skulle späcka min kropp i 42km. Vilket inte gick bra typ 3,20 tog det och jag tog så slut sista milen fattar inte ens hur jag tog mig i mål. Mind over body! Sedan låg jag och sov i soffan i 3 timmar innan jag orkade ta mig för något. Och då blev det ett bad, sedan morotssoppan till middag, sedan faktiskt lite fix inför skolan idag, uppdatering av träningsdagboken. Somnade på momangen när jag lade mig.. ZZzzzz

MÅNDAG: Frukost kl 07, sedan pluggish, blogg och beställning från H&M katalogen =) Sedan skola 12 15 måste skriva ut och gå igenom det igen så att det sitter. Bilder kommer på nya kläder i annat inlägg. F.om. middag i kväll är det glutenfritt som gäller i 3 dar =S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar