2009-02-23

6 dagar kvar

Tills starten går i sälen kl 08.00 90km skidåkning och sedan en väl förtjänt dusch efter det så kommer nästa söndag att se ut.


Men innan dess på fredag när vi är på väg söder ut tänkte jag åka en sväng in till kfors och titta på JackRussel valpar och en kanske blir min om jag gillar vad jag ser...


Jobbade i helgen mycket att göra, men tiden gick ändå ganska långsamt, konstigt!


Idag har jag pluggat lite haft ett avslutande klientsamtal och handlat inför KHuppladdningen, dyrt och tungt blev det. Nu ska jag plugga lite och sedan kanske ta en skidtur och ikväll blir det IKSU.


På onsdag har jag tenta, den näst sista på hela utbildningen och det kommer att gå bra! Imorgon blir det därför plugg hela dan och sedan ett låång pass på e.m el kvällen, sedan är det bara att börja äta =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar