2009-02-11

Långa dagar

Idag har det varit en heldag i skolan från 9-16 och imorgon från 8,30-16,30, orkar inte med det och har så smått börjat inse att jag aldrig kommer att orka jobba 100%....Puh säger jag bara

Idag har jag haft klientsamtal nummer 2 och det gick bra, tänker inte gå in mer på det. Idag insåg vi också att vi har tenta om exakt 2 veckor!! Hur ska detta gå?

Imorgon har vi seminarium med resovisningar hela förmiddagen och efter lunch den sista föreläsningen om magtarmsjd, på lunchen ska jag och I fixa med vår etik uppgift som ska vara inne på fredag. Om vi bara håller oss kort så borde det inte ta så lång tid.

Håller i detta nu på att byta om faktiskt och tänkte ge mig ut i spåren, igår blev det inte skidor utan simning, då det helt plötsligt blev svingt kallt..BBrrrr

Borde nog skynda mig för jag börjar se lite samma tendens nu också, redan mycket kallare än när jag kom hem. Slutsats av detta: det är bara solen som värmer!

På fredag åker jag hem och ska jobba lite granna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar