2009-09-23

Hej alla glada

Nu tar jag mig äntligen tid att faktiskt skriva ett inlägg, jag har tänkt på det länge men det har bara inte blivit av....

Hmmm....Idag är det första träffen på idrottsnutritionen och självklart en dugga på en gång. Jag hoppas att det går bra =/ Annars så hade vi halvtidsseminarium i måndags för uppsatsen så nu är vi i full fart med att revidera efter all feedback vi fick, det ska vara inne igen på måndag. Vilket känns lite stressigt eftersom jag har idrottnutr. i tre heldagar nu, men jag får jobba i kapp och kompensera i helgen.

Träningsmässigt flyter det på ganska bra tycker jag, och ja, jag ska uppdatera träningsdagboken snart, kanske hinner det nu, vi får se....

Kent han har det bara bra, har en ny dagmatte nu, ska vara där idag, på fredag och måndag sedan får vi se....Och han letar svamp var eviga dag, fast inte igår då regnade utan då tog vi en promenad till djurmagasinet istället och köpte ett hundtäcke/overall till Kent, så nu är det stryket från önskelistan.

Om allt går som det ska idag så är vi i skolan i dag, sedan hämtar jag kent, gymmar, letar svamp, och sedan avslutas dagen med kurragömma i magasinet = guldkant på tillvaron =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar