2009-09-15

Inget händer men tiden rinner iväg

jag vet att jag inte uppdaterar någonting särskilt ofta lägre men det beror på att det är låg prioriterar =)

Här börjar det bli höst och det känns..Brrr!! Annars rullar livet på; Idrottnutrition, uppsats, träning, kent, jobb osv.

Vet inte vad jag ska säga riktigt...allt jag gör är ganska beiget just nu! Men iaf, ska jobba på fredag igen, kan behöva pengarna! På lördag ska jag träffa en tjej som kanske ska bli dagmatte åt kent, får se hur det går.... På söndag kanske det blir curling, beror på hur pepp alla är. på måndag har vi gruppsem. och opponering på uppsatsen. Och på onsdag är första passet i idrottsnutritionen, och då blir det sjukt långa dagar.

Har känt mig lite krasslig i veckan men igår var jag ute och sprang igen och det gick bara gött =) men än finns det lite snor kvar.

Ikväll tittar vi på little brittain, på fredag jobbar jag, på lördag träffar vi dagmatten.

En sak har faktiskt hänt. Praktikplaceringarna är klara, vissa är nöjda andra förbannade! jag räknar mig till de som är nöjda =) 26/10-20/11 Öviks sjukhus 23/11-18/12 Barnhälsovården i Umeå, sen ett litet seminarium sen HEJDÅ!

Vet att detta inlägg är i torraste laget, men då reflekterar det mitt liv ganska bra just nu =( Håller tummarna för curling =)

2 kommentarer:

  1. knastertorrt. appropå det- kanske hinner jag läsa klart uppsatsen ikväll... :-)
    sonja

    SvaraRadera
  2. Grattis!!! Tur att du är en av de nöjda!!!
    Varje gång jag blir förkyld så tänker jag på dig, missförstå mig inte, men jag kommer å tänka på ditt sätt att tackla förkylningen genom att "ignorera" den..hahah kommer du ihåg?!?! Klockrent! Tackar tackar!
    Puss&Kram

    SvaraRadera