2009-09-29

this is a missing dogs add

I fredags morse när jag for till skolan så var Kent hemma, när jag kom hem igen så var han borta! Har inte sett honom sedan dess och han saknas mig. Jag har på nått vänster vant mig vid att alltid ha en egen lite stalker =) Det ryktas om att han kommer att dyka upp imorgon, jag håller tummarna. Imorgon dyker också par i systrar upp =)

annars händer inte så mycket, hela upsatsen ska struktureras om och jag börjar se framemot att slippa den! jag har tagit en paus från idrottsnutritionen, men ska börja igen imorgon tänkte jag.

Igår var jag tvungen att gå till kåren och betala kåravgiften då jag än en gång lyckats radera mailet med ocrnummret och allt det där.....Klantigt? jag vet! men jag kanske får en chans till, man vet aldrig....

Idag var jag på morgonspinning och sedan direkt till gymmet. Sedan har jag skrivit ett personligt brev till handledarna på praktiken, känns lite töntigt, men a woman got to do what got to do =)

Imorgon så börjar dagen på löpbandet och sedan gym. Förhopningsvis hinner jag plugga IN innan främmande kommer... Jag tänker tvinga dem att baka bullar och bröd, samtidigt som de kan hjälpa lite med uppsatsen lite, om ni inte har räknat ut det så gäller det att vara smart och utnyttja Gratis arbetskraft inte Svart ;)

På söndag flyttar storasyster igen, till Orsa denna gång. Jag åker nog och hälsar på nån helg under praktiken...vi får se.

Och på lördag ska jag ut och dansa, nästa lördag ska jag ut och dansa, uppehåll lördagen därpå (som det ser ut idag), sedan går vi ut och dansar igen =) haha sedan blir det 4 lugna veckor hemma hos mor och far....

Jepp, jepp, vi hörs!

2 kommentarer:

  1. jag har inte sett nån hund, är du säker på att han inte ligger under sängen och sover?
    jag tar med en kock som kan hjälpa till med bakningen :-)
    /sonja

    SvaraRadera
  2. Din hund finns hos mig. Och vill du ha tillbaka honom, så måste du komma och hämta honom! mohahahahhahahhhh!

    SvaraRadera