2009-10-05

Måndag

Hej hej...
Veckan har varit lugn, men bra och helgen var fab!

Måndag: Jag var tvungen att gå till kåren och betala avgiften då jag än en gång lyckats att radera mailet med OCRnummer och dyl. menmen problemet löst!

Onsdag: Storasystet med entouarge kom upp över dagen och min kidnappade hund är nu hemma hos mig där han hör hemma =) Dagen bjöd på kanelbullsbak, lunch från rost och chickendinner och lite SATC =) Det var en bra dag, och jag åker nog en helg till Orsa när jag har praktik och hälsar på i nya lyan =)

Fredag: Ringde till veterinären här i Umeå och bokade kastrering åt Kent. 4 000 kr!! Ska dock avboka den tiden imorgon, då jag har bokat en annan tid i Övik för "bara" 3 000! Jag hoppas att det är värt det.....

Lördag: var som sagt helt fab! frisbeekastning med Kent. 120 min spinning, förfest hemma hos mig med ett glatt gäng (som vanligt), sedan åkte vi miljötaxi ner till REX, gick förbi kön och shakade fram till kl 02, tog en svarttaxi hem och gick och lade oss...

Söndag: var en soft dag...renbäddade, tvättade, återimpregnerade min regnjacka, städade och gjorde egen sushi (bilder kommer)

Annars så har veckan rullat på. reviderar uppsats för fulla muggar, läser om idrottsnutrition så att ögonen blöder, tränar lite nästan varje dag, ägnar mig åt kentton och tittat på Svenska hollywoodfruar och Criminal Minds...

Ändringar på gång: ska sluta gymma helkropp hela tiden utan nu ska jag fokuser på 2 muskelgrupper itaget när jag gymmar, hoppas att musklerna blir tröttare (och större) av det ;-)

Nu ska jag sminka mig och åka på handledar möte....

Pok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar