2009-10-13

Att tänka skadeskjuter inte ens en hare...

Jag vet att jag är långsam på att uppdatera, men jag har tänkt göra det ända sedan i söndags men på något underligtvis så rinner tiden iväg....

I alla fall, helgen var helt underbar med en lördag/söndagmorgon som var veckans höjdpunkt! Den började med löpning och bollkastning och slutade med sushi, party och gott sällskap ända in på morgontimmarna =) Kolla in mig och Em på http://www.rexbar.com/nattklubb/

Söndagen var seg men jag hann ändå med att plugga, handla och titta ut SATCboxen. Jag skulle även träna men jag vart lite sen och när jag kom ut insåg jag min cykel inte var hemma, så det blev inget av det....

Igår var det måndag och vi lämnade in uppsatsen till slutseminariet, som är nästa vecka. Så denna vecka ska vi bara ägna oss åt opponering och ppredovisning...Och jag börjar se ljuset i tunneln men än är vi inte där!!

Denna veckan kommer nog att rulla på som vanligt tror jag och avslutas på ett helt underbart sätt, men en sista helg med ume-gänget innan jag och Kent drar våra lurviga hemåt för en månads inackordering hos mor&far och praktik på sjukan... Kommer dock att åka upp till Ume för lite idrottsnutrition och fest 4-7 nov. =)

1 kommentar: