2009-10-22

Packat och klart! eller??

Två resväskor och en ryggsäck rymmer allt jag behöver för en månad, hoppas jag...
Imorgon startar dagen med BodyBalance på IKSU, kommer att sakna! Sedan var det tänkt att jag skulle klippa mig, men det verkar skita sig. Frisören är krasslig och på grund av det måste jag se risig ut i håret =(

Och det verkar som om vi ska säga upp lägenheten....Känns lite sad =( men det är nog det bästa, eftersom jag tar min examen nu till jul, jesper ska göra ex.jobb, sofia får inget CSN, så då blir det bara Björn kvar och en fyra är lite dyrt för en ensam student! Jo, jag har tänkt stanna här i Ume och plugga, men tanken är också att plugget ska vara något att göra tills det dyker upp ett jobb...Kan ta tid, kan gå fort, who knows??

Därför har jag just nu börjat prenemurera på 1or i områden jag och kent kan tänka oss att bo, hoppas att hitta ngt som inte så svindyrt...rum känns lite trångt, när man är två =) men än vet ingen hur det blir....Vi får se!

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Prenumerera? hihih

    Håller tummarna att du fixar jobb så fort som möjligt efter examen!
    Pusss!

    SvaraRadera
  3. things change, så är det. Ni hittar nog nåt mysigt rum du och Kenta. Blir nog skönt att slippa mrX som inte kan torka bord eller diska glas :-)

    lycko dig som ska bo hemma en hel månad...blir nog inte alls jobbigt he he he

    SvaraRadera