2009-10-21

Att umgås med vuxna som vuxna....

Har trixat det sista med uppsatsen nu och sitter och äter pizzabullar innan jag ska till Iksu och köra ett afro pass, skönt att "göra bort" träningen tidigt så har man kvällen fri =)

Igår var det grekmiddag och som vanligt så var sällskapet och maten helt underbar!
Olivsoppa, sallad, bröd, oliver, soltorkade tomater, filoknyten, aubergine saganati, tsatziki och honungs- och ostpaj. Mätta blev vi som vanligt, och mat över blev det som vanligt och trevligt var det som vanligt. Gillar att umgås med vuxna människor!

Här hemma håller jag på att få SPUNK, hur svårt kan det vara att plocka bort efter sig, torka upp om man sölar, och ställa in sin tallrik i diskmaskinen???
För vissa inte så svårt, men för vissa kan det visa sig vara en övermänsklig uppgift!
Känner just nu att det ska bli skönt att komma hem till mamma och pappa där alla fattat att det ser trevligare ut om inte all skit får vara kvar framme och om man stänger skåpluckorna efter sig.....

Igår hade vi som sagt middag innan de flesta av oss börjar testa på det här med att jobba som dietist! Men jag hoppas att vi hinner med nåt litet mer.... (som vanligt inga bilder, glömde kameran igen. jag vet SKÄRPNING!)

Imorgon ska jag och karin jobba på med IN och på fredag får sig rufset en till fräschning sedan är det linje 10 mot husum som gäller....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar