2009-09-05

Någonting måste prioriteras bort!

Jobbig jobbig vecka har det varit, tiden rinner iväg...Men jag antar att det är så det kommer att vara nu, i 7 veckor till.

Upp kl.05.45 promenad med Kent
06.30 Frukost
7-9 Idrottsnutrition
9-16 Skriver på C-uppsatsen
Sedan promenad med Kent, träning, svampletning, städa sedan ska man ju äta också.
kl 22 dimper vi i säng helt slut

Så Tv är snart ett minne blott =) Känns inte som någon större förlust, det enda som jag tittar på är i princip littlebrittain. Annars händer inte mycket här uppe.

Cuppsatsen går upp och ner, men det känns som att vi ligger i fas. idrottsnutritionen är kul, men det märks att det är på lite högre nivå än förra gången.

Åkte hem igår, hämtade mamma och pappa på flyget, jobbade idag, sedan hem och äta, bussen till umeå, promenad, sedan tog jag mig i kragen bytte om och sprang en liten runda typ 50 min.
Sprang på den långa rundan runt nydalasjön, kom på när jag var nånstans mitt på att det kanske inte var det smartaste draget, ensam, mörkt, lördagkväll.... men allt gick bra =)

Just nu sitter jag och planerar nästa vecka, inte så roligt som det låter..hahaha
Nu ska vi sova, så att vi är pigga och fräscha imorgon =) Imorgon ska jag plugga idrottsnutrition, kasta frisbee, skogspromenad, kloklippa, nagelfixas, städa och träna ev. om jag hinner/orkar ska jag klura lite på observationsanalysen...

1 kommentar:

  1. ja, man behöver kanske inte göra allt.... stress är inte alltid så bra vet du

    SvaraRadera