2009-08-28

TGI Friday

Veckans sista dag med uppsatsen....Det går lite tungt med den eftersom jag inte kan observera förrän på måndag och det känns som att jag gjort allt vi kan göra innan dess...
Fixat framsida, skrivit sammanfattning på både svenska och engelska, gjort innehållsförteckning, skrivt bakgrunden, metoddelen, referenslista, så nu återstår bara resultatdelen, diskussionen och slutsatsen och det är så svårt att skriva i förväg. Jag var på mitt dagis i onsdags så jag har gjort det jag kan gällade näringsberäkning, utan svar på mina frågor kommer jag inte längre. Som jag ser det så börjar vi skriva på torsdag och hela vägen fram till nångång i oktober, det kommer att döda min rygg. För jag har upptäckt att jag inte är byggd för att sitta framför datorn hela dagarna det är liksom inte min grej heller.

Idag tänker jag gå till skolan och skriva ut lite saker jag behöver inför nästa vecka, sedan blir det Iksu för lite balance (god I love to be back!) hem och metalt förbereda mig lite....

I tisdag så var det little brittain på 2an 22,30, nu har de åkt över atlanten och allt är lite extra allt- så skoj!! (5 tisdagar till). I onsdags så tänkte jag gå på BodyCombat med Sofia, men eftersom hon inte har skaffat något Iksukort än, trots mitt tjat, så blev det inget med det... Gillar inte att gå på nya pass själv, då man inte vet vad det handlar om...Rätt vad det är så måste man ha en partner till allt och att hamna med nån man inte känner kan göra så att man håller igen och mesar, så då skiter jag hellre idet!

Igår simmade jag för första gången på länge, det är rätt tråkigt att simma ensam, men ibland så måste man vara ensam med sina tankar för att verkligen slappna av.

Om vi inte hörs nåt mer denna vecka så ser planen ut så här: Spakväll ikväll, tvätt, gym och spinning i morgon sedan tjejkväll hos Joa, gym och återhämtning på söndag. Det kommer att bli fab! funderar på att ta mig ner till stan på lördag, för ev. nya kläder, lite vin....
På måndag börjar idrottnutritionen, så då blir det xtra mycket att göra, det känns skoj och jag hoppas att mina böcker kommer idag annars blir det röda rummet = panik. Allt det tysta gör att jag inte kan koncentrera mig....

Puss på er!!

1 kommentar:

  1. little brittain går på måndagarna också, tisdag är det reprisen. tror det visas rät tidigt, typ kl fem eller nåt /sonja

    SvaraRadera