2011-09-06

Första gången

Idag gjorde jag något som jag aldrig brukar göra de dagar som jag jobbar. Jag började med att äta och sparade träningen till later. Anledningen till att jag inte brukar prioritera mat före träning är på grund av att jag har en tendens att inte göra något mer efter middagen. För när man sätter sig, då känner jag hur trött och less jag är, då är det bättre att aldrig sätta sig förrän allt annat är klart.

Men idag lyckades jag och Kent komma i oss iväg och vilket bra löppass det blev.
Det blev inte bara längre än tänkt utan det var även det första passet utan vadsmärta med mina nya Five Fingers skor, trots att hela passet var på asfalt =) SUPER NÖJD!



Om det är någon som är interesserad så kan jag berätta att v tangenten på min dator håller på att pensionera sig själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar