2011-09-28

Lördag, söndag, måndag, tisdag (och onsdag)

I helgen som var jobbade jag, vilket alltid är lite jobbigt men det flöt ändå på rätt bra!
Och det blev två lite kortare löprundor, en på lördag och en på söndag.

I måndags väcktes jag av min mamma, som ville berätta att vi inte skulle träffas, för ingenting var ju öppet...(De skulle lämna Sofia på flyget)

När jag sitter och äter frukost ringer mamma igen för att berätta att jag skulle sätta på kaffe =)
Sedan åkte vi till Ersboda där jag shoppade cykelprylar på Biltema; sadelväska, flaskhållare, reflexer (om inte passade) och lyse (som jag inte vet om de passar ännu).

På måndag em hade det fortfarande inte börjat regna trots att jag väntat hela dagen, så då gav jag mig ut på en cykeltur. Denna gång cyklade jag ut till Holmsund via Yttertavle.

Igår jobbade jag IGEN, hade behövt en dag till ledigt och efter det blev det en löprunda runt Nydalasjön. Efter middagen var jag så trött att det blev godnatt klockan 21.00.

Nu på morgonen har jag och Kent gått till Medly och de kunde hjälpa mig med simprovet, så ikväll ska jag dit igen och simma =) Men innan medly blir det lite IKSU.

Det var allt för nu!

1 kommentar: