2011-09-05

Nu rullar vi igång?

Hej igen!

Jag har tänkt ett tag....och kommit fram till att denna blogg från och med nu ska handla om mitt stora träningsprojekt just nu; KLASSIKERN!

Den ska genomföras under 2012-2013
Tillsammans med Sonja
Vi börjar med Vätternrundan 2012

OJojoj det kommer att bli så skoj!

Träningsmässigt kämpar jag just nu med att komma ut ur sommar lättjan och in i hösteffektiviteten, det går ganska bra tycker jag själv! Jag har precis kommit hem från ett spinningpass, ett av de jobbigare EVER! Love it! Tanken var att jag skulle avsluta dagen med Body Balance men då hade jag varit tvungen att vänta i tjugo minuter, så då gick jag hem istället.
Lite sommarlättja finns kvar än...

Startplatser till både Vätternrundan och Vansbrosimmet är "klart å betart"!
Och min nya fina cykel står här uppe i hallen och hånar mig, då den inte går att cykla på....
Frambromsen måste justeras, har skruvat MYCKET själv, men efter timmar av frustation gav jag upp. Det andra alternativet var att bryta sönder hela frambromsen, vilket varit mindre lyckat!!! Nu ska jag istället lämna in den på onsdag, min lediga dag, och förhoppningsvis ta min första racerrunda =)

Total kostnad (so far): 11 442 kr



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar