2011-10-04

Tunga dagar

I fredags åkte jag hem till mamma&pappa, eftersom vi skulle till IKEA på lördag(morgon).
De hade middag i fredags, så jag bestämde mig för att springa från tåget och hem. Det tog cirka 65 minuter, tyckte att det var ganska bra, väl hemma var det bara att sätta sig och äta, LYX!

Lördag blev det lite nya lampor och hundfiltar, men det blev ingen träning på hela helgen...

Både igår och idag har jag jobbat ensam, trots att vi alltid brukar vara 2 måndag och tisdag, eftersom det är mycket att göra, varor som ska beställas, veckan ska planeras med mera med mera och jag känner mig helt slut i huvudet och i kroppen!

Trots detta har det blivit 2 löpturer, vägde mig i måndags och det är dags för SKÄRPNING!
(och på medly var det inga problem alls)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar