2011-10-24

Just nu är jag stark!

Helgen har haft ett cykeltema. I lördags tog jag, vad ska kan ha varit årets sista cykeltur utomhus. Denna gång cyklade jag runt Holmsund och Obbola. Jag har faktiskt upptäckt många platser i Umeå som jag aldrig hade sett om jag inte hade börjat cykla.

I går var jag på dubbla spinningpass och det kändes att det var ett tag sedan jag var på spinning. Det var inte orken som det stöp på, utan jag fick liksom inte till det med inställningarna... men det löser sig nog när man kommer in i det igen.

Ikväll har vi sprungit i skogen med pannlampan i högsta hugg. Bara ljudet av mina andetag, skenet av lampan och all fokus ligger på att hålla koll på vart jag sätter fötterna. LOVE! Enligt mig är hösten den tiden på året då jag är som mest inspirerad att springa och just nu känner jag mig stark och ser fram emot varje pass!

1 kommentar:

  1. Dags för vilodag idag??
    Jag cyklade iofs också i lördags, bara 3 mil men väldigt backigt. Var också på spinning i söndags, men bara ett pass. Och tränade dubbla pass igår (BP och afro)...Jag ska ha vilodag ikväll (ska på dans-show).
    Cykeln är nu parkerad i klädkammaren :-) (trångt)

    SvaraRadera