2014-05-31

Skärpning

Som vanligt så har jag efter en stark inledning börjat slarva lite med bloggen och uppdateringen om marathon träningen men jag lovar att jag ska skärpa mig (om än tillfälligt). 

Nu är även denna vecka snart slut och imorgon kommer Sonja upp igen för lite semester :)

Har än så länge denna vecka skött mig exemplariskt med träningen denna vecka :)

Måndag vart det som sagt ett fartpass i regnet och i tisdags styrkeövningar hemma. I onsdags jobbade jag extra i gideå och sprang sedan den långa vägen hem 16,5 km, med bra musik i öronen gick det rätt gött. I torsdags förtjänade jag lite vila och i går körde jag styrka igen. Idag var det tänkt att jag skulle cykla till jobbet men grått och tråkigt väder satte stopp för min motivation till det. Därför här jag varit och spanat om det nya gymmet i stan och kört lite med kettlebells, nu är det hög tid att börja jobba :) imorgon blir det 8 km löpning, sugen?

1 kommentar: