2009-03-17

Fest och fortsättning...

I lördags var det party hemma hos moi, jag och Sarah har blivit äldre och det ville vi fira. Å vi åt å drack å vi drack å åt =) Sedan när allt krubb var slut drog vi ner till stan och dansade loss på Rex, vi hade skoj. MEN ett tips till de på Rex; skaffa bättre ventilation. Jag höll nästan på att svettas bort....

Bilderna lägger jag nog upp ikväll eller i morgon

Nu ska jag läsa färdigt en bok om Empati och börja skriva sammanfattning på den, sedan bär det av till skolan och där ska jag lära mig att vidga perspektiv, lite flum jag vet!

Upp på löpbandet (träning ska vara tråkig ibland) kl 17 efter skolan, sedan på föreläsning om Antidoping på gymet till kl 20 därefter Bodybalance efter det hem äta middag och SOVA!

Så kommer min dag att se ut, tänker träna på IKSU så mycket jag orkar för att när Fourcade kommer så kommer nog timmarna på Iksu att minska, men lika glad är jag för det men gladast blir nog??? Jag vet inte vem det gynnar mest =)

Hur det gick får ni veta imorgon och då kommer också morgondagens agenda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar