2009-03-14

Jobbig vecka....

Ny kurs, ny lärare (grymt bra) långa dagar korta raster och lyssna på helspänn är vad jag gjort hela veckan på torsdag är det tenta. Vi ska spela in oss själva i samtal med en "klient" och för att få G måste man ställa 5 öppna frågor, ge 5 empatiska svar och minst 1 sammanfattning. Det är lite flum, JA!

Känner mig helt slut i huvudet, men det kommer nog att gå bra...
Nu är det iaf helg och i går på min bemärkelsedag, så blev det lite presenter och mysig middag med kompisarna hos Joa och idag blir det PARTY! Alla är råpepp på utgång så det kommer att bli grymt! =)

Nu är klockan 8 om 30 ska man till IKSU och spinna loss, sedan BB, sedan kanske lite gym.... Hem, mat, dusch, stan --> ny outfit och nya skor!

Dags att byta om.

1 vecka kvar till Fourcade ska bli umebo...

1 kommentar:

  1. Grattis igen. Jag som trodde att jag var vaken tidigt. Jag ska dock inte träna idag eftersom jag har träningsvärk så att det nästan krampar i låren. Förhoppningsvis kan jag dansa i kväll i alla fall.

    SvaraRadera