2009-03-23

Kent Fourcade von Fågelberg







Det är det slutgiltiga namnet på min lilla parvel, som är världens sötaste lilla sak. Han gillar att sova som det verkar och han gillar inte torrfoder, men välling det går däremot hem =)
Det roligaste är att han är mindre än katterna, men det är dem som är fegast och inte vill hälsa, det löser sig nog innan veckan är slut!
Idag var det återigen genomgång av samtalstentorna, äntligen min tur och godkänt blev det = SKÖNT! Imorgon fortsätter vi i två timmar till, men jag funderar på att skippa det eftersom det inte ger så mycket att titta på alla andras samtal. Jag tänker att jag kan använda den tiden till något vettigare som att läsa boken till seminariet eller boken till fördjupningsarbetet...
Idag har jag gymmat igen, för första gången på länge, tänker snart ut och springa en stund sedan hoppas jag att det är mat för kl 19 är det våfflor hos JoA =)
Lördag var bio med Jo; Män som hatar kvinnor. Ingen av oss hade läst boken, men vi gillade den ändå. Ingen haha film, men man blev tagen av den, väl värd att se!
Imorgon ska jag visa hur organiserad jag är ;-)



1 kommentar:

  1. Ååååhhh!! Så himla söt han är! Sover som en bebis i katthuset :-)
    Vill ha vill ha vill ha

    SvaraRadera