2009-03-19

Samtalstentamen

Idag har vi samtalstenta mellan 13,15-17,45 sedan bär det av till IKSU och den sista föreläsningen 18,30-20,00 denna gång handlar det om återhämtning, förhoppningsvis kan jag lära sig lite mer denna gång. Igår uppkom inget jag inte redan visste om ätstörningar, synd kan jag tycka.

Egentligen hade jag tänkt gymma innan skolan, men eftersom jag har tagit ett eller ett par steg tillbaka och inte varit inne i gymmet på typ 1 månad tänker jag nu att det räcker att gymma mellan 18-18,20. Inte så länge, men det kanske är bra för att komma in i det igen liksom. Ja så kommer jag att göra istället.

Efter föreläsningen blir det fysträning 20-15-21,15, sen hem å äta å duscha å sova =)

Igår så hämtade jag ut min tenta 1,5 poäng i från G = surt sa räven! men, men inte mycket att göra åt, kan ju iaf släppa allt vad nutritionsbehandling heter och lägga all fokus på sjukdomarna. Tränade sista gången i studios innan tentan idag, vi får se hur det går. Jag tycker personligen att det har gått framåt och jag har kommit över min fobi över att höra min egen röst och det är alltid något =)

Sista kokboken i serien igår, grillat. Väldigt lite veg i den, men man kan ju inte få allt här i världen och om jag måste välja så tar jag Fourcade istället för grillat veggo käk alla dar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar